پاسخ به پرسش های متداول

1-آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛  اما هدف نت شاپ آنلاین این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.


2-اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت بازاراتو دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی نت شاپ آنلاین اطلاع دهید.


3-در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان نت شاپ آنلاین در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند.

 
  • 11 دی 1398
  • مدير سايت
  • 434
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2022